• Fat Brain Toy Gra Logiczna Rozważ To! Weight For It

Symbol: FA297-1
99.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki Brak
Dostępność 30 szt.
Waga 0.15 kg

Fat Brain Toy Gra Logiczna Rozważ To! Weight For It
Numer kat. FA297-1

Gra logiczna Rozważ To! jest zakręconą mieszanka strategii i fizyki. Twoim celem jest rozmieszczenie ciężarków na obrotowym kole tak, aby strzałka w odpowiednim kolorze wskazała liczbę wylosowaną na karcie. Umieszczanie ciężarków wprawia koło w ruch – spróbuj rozmieścić je precyzyjnie, aby zatrzymało się w wymaganym miejscu.

W jaki sposób grać:
- wyciągnij kartę. Na karcie znajdziesz liczbę oraz kolor
- Twoim zadaniem jest sprawić, aby strzałka w kolorze wskazanym na karcie zatrzymała się na tej samej liczbie, co na karcie
- wykorzystaj 9 ciężarków w trzech różnych rozmiarach, aby wpłynąć na ruch koła. Możesz je dodawać lub zdejmować
- masz trzy próby, aby ustawić strzałkę w odpowiednim miejscu. Jeśli ci się nie uda, czekasz na swoją kolejną kolejkę, aby spróbować ponownie
- zwycięstwo: Gracz, który jako pierwszy zdobędzie trzy karty, wygrywa

Główne zalety:
- wciągająca zabawa łącząca logikę i umiejętność przewidywania
- rozwija myślenie strategiczne, koordynację i zdolności manualne
- idealna dla dzieci w wieku 8 lat i więcej
- zabawa i rozwój: gra rozwija myślenie przestrzenne, logiczne oraz zdolność rozwiązywania problemów
- ekscytujące emocje: czekaj z napięciem, aż koło się zatrzyma – czy uda Ci się trafić
- uniwersalna rozrywka: świetna zarówno jako gra rodzinna, jak i wyzwanie dla przyjaciół

Cel gry:
- celem gry jest zebranie trzech kart. Gracz wygrywa kartę gdy wyrówna liczbę znajdującej się na zewnętrznej krawędzi koła z jedną z czterech kolorowych strzałek.
- obrotowe koło/plansza ma 18 kołeczków, na które można dodać ciężarki. Do wyboru są trzy rozmiary ciężarków. W jednej kolejce można dodać lub usunąć jeden ciężarek, aby wprawić w ruch koło tak aby liczby na planszy przesunęły się w odpowiednim kierunku. Koło należy postawić tak, aby wszyscy gracze je widzieli i mogli dodawać lub odejmować ciężarki bez przesuwania koła. Ciężarki należy położyć w takim miejscu aby były w zasięgu wszystkich graczy.

Przebieg gry:
Zaczyna najmłodszy gracz. Rozpoczynając swoją kolejkę gracz wyciąga kartę z talii. Karta będzie miała kolor, taki jak jedna z czterech strzałek na planszy (fioletowy, zielony, różowy, pomarańczowy) oraz liczbę od 1 do 12. Następnie gracz może dodać ciężarek na jeden z 18 kołeczków, lub zdjąć ciężarek jeżeli takowe były już na kole. Małe i średniej wielkości ciężarki można zawiesić na jednym kołeczku. Po dodaniu lub odjęciu ciężarka koło samo się zrównoważy. Jeżeli liczba, która znajduje się na karcie, wyrówna się ze strzałką w kolorze karty, gracz zatrzymuje tą kartę. Jeżeli nie, musi poczekać na swoją kolej by ponownie spróbować. Gracz nie może wyciągnąć kolejnej karty, dopóki nie wygra karty, którą ma. Po wygraniu karty, gracz czeka na swoją kolej aby wyciągnąć kolejną kartę. Ciężarki pozostają na kole po każdej rundzie. Pierwszy gracz, który zbierze trzy karty wygrywa.

Jeżeli gracz wyciągnie kartę z liczbą, która jest już wyrównana z kolorem strzałki jak kolor karty, gracz odkłada tą kartę na spód talii i ponownie ciągnie kartę.

Jeżeli ostatni ruszający się gracz, pozostawi koło w pozycji takiej, że odpowiednia strzałka jest wyrównana z kartą następnego gracza, o którą ten gracz teraz gra, musi gracz tę kartę odłożyć na spód talii i ciągnąć nową.