-
Trylma -gra planszowa, chińskie warcaby
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 18 |
Dostępność | 0 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 7332599002558 |
Trylma zwana inaczej chińskie warcaby, toświetna gra planszowa przeznaczona dla od dwóch do sześciu graczy. Idealna propozycja na rodzinne jesienne popołudnia.
Gra rozgrywana jest na planszy w kształcie gwaizdy sześcioramiennej . Może brać w niej udział dwóch, trzech, czterech lub sześciu graczy. Gra ma wiele wariantów. W podstawowym z nich gracze posiadają po równej liczbię pionków - dziesięć na każdego gracza, przy mniejszej ilości graczy może być po 15. Celem gry jest przeprowadzenie swoich pionków do przeciwległego narożnika planszy. Można przesuwać pionek o jedno pole albo przeskakiwać sąsiadujące pionki. Po przeskoczeniu jednego pionka można przeskoczyć kolejny. Nie ma zbijania pionów przeciwnika a wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy przeprowadzi wszystkie swoje pionki. Pozostali gracze kontynuują grę aż wszyscy skończą.
Istnieją również alternatywne reguły. Przykładowo każdy z graczy posiada po dziesięć pionków, przesuwanych za pomocą rzutu kostką (brak kostki w zestawie) Wszystkie pionki poruszają się w jednym kierunku; postawienie pionka w polu zajętym przez przeciwnika eliminuje jego pionek z gry. Wygrywa ten, który na mecie zgromadzi najwięcej pionków.
Zestaw zaiera:
-60 kulek po dziesięć z każdego koloru,
-planszę -sześćioramienną gwiazdę do gry,
-materiałowy woreczek do przechowywania kulek.
Gra rozgrywana jest na planszy w kształcie gwaizdy sześcioramiennej . Może brać w niej udział dwóch, trzech, czterech lub sześciu graczy. Gra ma wiele wariantów. W podstawowym z nich gracze posiadają po równej liczbię pionków - dziesięć na każdego gracza, przy mniejszej ilości graczy może być po 15. Celem gry jest przeprowadzenie swoich pionków do przeciwległego narożnika planszy. Można przesuwać pionek o jedno pole albo przeskakiwać sąsiadujące pionki. Po przeskoczeniu jednego pionka można przeskoczyć kolejny. Nie ma zbijania pionów przeciwnika a wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy przeprowadzi wszystkie swoje pionki. Pozostali gracze kontynuują grę aż wszyscy skończą.
Istnieją również alternatywne reguły. Przykładowo każdy z graczy posiada po dziesięć pionków, przesuwanych za pomocą rzutu kostką (brak kostki w zestawie) Wszystkie pionki poruszają się w jednym kierunku; postawienie pionka w polu zajętym przez przeciwnika eliminuje jego pionek z gry. Wygrywa ten, który na mecie zgromadzi najwięcej pionków.
Zestaw zaiera:
-60 kulek po dziesięć z każdego koloru,
-planszę -sześćioramienną gwiazdę do gry,
-materiałowy woreczek do przechowywania kulek.